HTML

HoMa videók

Ez az én kis videógyűjtő blogom. Se több, se kevesebb. Használt programok: -AutoScreenRecorder -Fraps (későbbiekben) -Magix MusicMaker

Friss topikok

  • Kekszlovag: Remélem minél előbb megint neki állsz mert nekem nagyon tetszettek/tetszenek a videóid!:) (2009.01.18. 20:02) A jövő
  • PengebobKockasapka: Homa mégis parlagon hagyta a blogot!Én előre tudtam :'( Én tudom hogy ezt a kommentet sem olvassa... (2008.10.09. 17:39) Egy ígéret...
  • --->zolee<---: faxa vagy Homa koma! :D (2007.12.27. 16:25) Razor Scooter II. - 2. rész
  • homa: Davemirra? Nem gondoltam, mert az a játék simán jó, viszont túl sok mindent nem lehet róla beszéln... (2007.12.26. 20:29) Razor Scooter II. - 3. rész (epilógus)
  • Harci Szivacs: a lufik mániákus nézése hipnotikus XD (2007.12.14. 21:42) Mérnökverseny 2007

Linkblog

A jövő

2008.11.01. 11:04 homa

Kedves hűséges blogolvasók!

Az ígéret szép szó, stb. Bevallom: eltűntem, mint szürke szamár a ködben. Ennek két oka van: egyrészt elkezdtem koncentrálni a tanulmányaim befejezésre és a karrierépítés rögös útjára. Másrészt néhány más hobbimmal is jobban foglalkoztam: bringa/elektronika.

De titeket a jövő érdekel. Talán már leírtam: vannak terveim. Több játék is sorakozik nálam, amit meg akarok mutatni videó keretében. Ezek nagyobb része még mindig aktuális. És a fele nem flash...

Arra tehát nem tudok mit mondani, hogy mikor, de amint tudok, időt szakítok a TeCsős világom rendbetételére, szóval akkor lesznek új HoMavideók.

Mivel legtöbbször játékdemókkal játszom, ezért egy Demogamer sorozatot tervezgetek, de még csak a terv és egy-két játék van meg hozzá.

Köszönöm a figyelmeteket! (És azt, hogy nem anyázott senki ;))

2 komment

Címkék: blog jövő helyzetjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://homavideo.blog.hu/api/trackback/id/tr14743610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PengebobKockasapka 2008.11.30. 19:40:15

HoMa !Te élsz ?:D
De jó hogy itt vagy alig várom az új videót !
Nem volt igazam nem hagytál itt minket!

Kekszlovag 2009.01.18. 20:02:40

Remélem minél előbb megint neki állsz mert nekem nagyon tetszettek/tetszenek a videóid!:)
süti beállítások módosítása